28. EMA - EDUKATIVNA MUZEJSKA AKCIJA ZA(JEDNO): svi za muzej

20.04.23.

20. 4. - 19. 5. 2023.

I ove se godine MUZEJ SUVREMENE UMJETNOSTI ISTRE / MUSEO D´ARTE CONTEMPORANEA DELL´ISTRIA uključuje u 28. po redu Edukativnu muzejsku akciju u organizaciji Sekcije za muzejsku pedagogiju i kulturnu akciju Hrvatskog muzejskog društva povodom obilježavanja Međunarodnog dana muzeja 18. svibnja. Edukativna akcija i aktivnosti vezane uz nju trajati će od 20. travnja do 19. svibnja 2023. godine, a Muzej domaćin ovogodišnje EMA-e je Narodni muzej Zadar, gdje će se održati završna svečanost 19. svibnja 2023. godine. S ciljem aktivnog uključivanja posjetitelja svih dobnih skupina u rad muzeja tema 28. Edukativne muzejske akcije je „ZA(JEDNO), svi za muzej“. Glavna okosnica teme je kreiranje muzejskog programa u suradnji s posjetiteljima uz stručnu pomoć djelatnika muzeja.

EDUKATIVNI ODJEL Muzeja suvremene umjetnosti Istre / Museo d´arte contemporanea dell´Istria pripremio je program pod nazivom „SVI ZA MUZEJ!“ koji je zamišljen u znaku suradnje Muzeja sa svim dobnim skupinama te je zadacima kroz nekoliko programskih cjelina usmjeren na određene skupine posjetitelja.

SREDNJOŠKOLCI, STUDENTI I ODRASLI POSJETITELJI uključuju se u rad Muzeja kroz temu "(OVAKO) MI VIDIMO I VODIMO". Studenti i učenici mogu sudjelovati u osmišljavanju vizualnog identiteta izložbe (grafičko oblikovanje alternativnog rješenja plakata izložbe*); imaju mogućnost osmisliti video uradak o odabranom umjetniku ili njegovom umjetničkom djelu (formalna analiza djela ili osvrt na umjetnika) te mogu realizirati vodstvo izložbom*. Odrasli posjetitelji će uz izloške priloga stalnom postavu ARTSTAIRS (ili aktualnu izložbu*) imati mogućnost zapisati svoj doživljaj odabranog umjetničkog djela (ART STORIES), a za vrijeme trajanja edukativne akcije tjedno će biti osmišljen kviz u fizičkom i virtualnom prostoru te radni listovi (MOZGALICA).

ZA PREDŠKOLSKI UZRAST I UČENIKE RAZREDNE NASTAVE pripremili smo nastavak edukativno-likovnih radionica "MOGU LI I JA? (BITI UMJETNIK)" vezanih uz prilog stalnom postavu ARTSTAIRS koje predstavljaju uključivanje najmlađih posjetitelja u stvaranju sadržaja Muzeja. Uz praktični rad djeca bi osmislila i priče o izlošcima ili svoje viđenje sadržaja koje su upoznali. Radi se o novim stalnim edukativno – likovnim radionicama koje se tijekom cijele godine održavaju u Muzeju pod nazivom MINI ARTSTAIRS – ARTSTAIRS ZA NAJMLAĐE.

/ koncepcija programa: Iva Gašparić, muzejska pedagoginja

*O IZLOŽBI

U pripremi je skupna tematska izložba pod nazivom „FOR THE RECORD: BEZ RIJEČI - VIZUALNI ZAPISI O EPIDEMIJI“ iz fundusa MSUI – MACI. Krajem 2021. godine koncipiran je projekt u kojem je sudjelovalo deset istarskih suvremenih vizualnih umjetnika/ca; Tea Bičić, Slavica Marin, SofijaSilvia (Silvia Potočki), Dragana Sapanjoš, Đanino Božić, Tomislav Brajnović, Fulvio Juričić, Robert Pauletta, Goran Škofić i Bojan Šumonja. Riječ je o produkciji i otkupu umjetničkih radova koji se tematski vezuju za posljedice širenja epidemije COVID – 19, a koje na globalnoj razini predstavljaju jedinstven civilizacijski trenutak u ljudskoj povijesti te ih predstavljamo u izložbenom formatu uz paralelne programe. Više o samoj izložbi možete saznati u našim narednim objavama.

/ koncepcija projekta - kustosica izložbe: Ketrin Milićević Mijošek

Muzej poziva posjetitelje svih dobnih skupina da aktivno sudjeluju u radu i kreiranju programa tijekom travnja i svibnja.

DOBRODOŠLI!