/RE/KONSTRUKCIJE IDENTITETA povodom obilježavanja Međunarodnog dana muzeja, 18. svibnja 2017. MUZEJI I SPORNE POVIJESTI: GOVORITI O NEIZRECIVOM U MUZEJIMA, 18. 05. - 11. 06. 2017.

16.05.17.

/RE/KONSTRUKCIJE IDENTITETA autorefleksivan je nadnaslov koji u puno širem smislu predstavlja zbir aktivnosti koje su u protekle dvije godine obilježile djelovanje Muzeja suvremene umjetnosti Istre - Museo d' arte contemporanea dell' Istria, a ciljano bile usmjerene ka podizanju standarda u području infrastrukture, redovne djelatnosti, programskih aktivnosti, edukacije i komunikacije te stvaranja novih sadržaja za posjetitelje. Radovi započeti tijekom 2015. godine, rezultirali su (navodimo ih kronološkim redom), otvaranjem muzejske trgovine (siječanj 2016.), selidbom djelatnika ustanove u adaptirane novonastale uredske prostore (svibanj 2016.), koncipiranjem i postavljenjem prve verzije promjenjivog tipa stalnog postava (srpanj 2016.), te kontinuiranim aktivnim suradnjama sa odgojno – obrazovnim ustanovama u kontekstu paralelnih pedagoških aktivnosti.

Prostorom muzejske trgovine stvoren je nov sadržaj za posjetitelje kao i nova platforma za suradnju s vizualnim umjetnicima prije svega na regionalnoj razini dok je prva verzija promjenjivog (mobilnog) tipa stalnog postava omogućila iskorak u bazičnoj redovnoj djelatnosti, te otvorila ciljanu mogućnost da ustanova u konačnici obnaša svoju javnu ulogu u kontinuitetu i bude otvorena za javnost tijekom čitave kalendarske godine. Na istoimenoj adresi prvi puta od osnutka Muzeja (2008. godine), objedinjeni su sadržaji koji su neraskidivo povezani te upravo u aktualnom mjesecu posvećenom muzejima, MSUI/MACI bilježi svoju prvu godinu kontinuiranog javnog djelovanja, ali i stopostotni porast posjećenosti.

Projekt adaptacije zgrade „Stare tiskare“ koji je i dalje u tijeku, podržali su Osnivač muzeja, Istarska županija - Regione Istriana, Grad Pula - Pola i Turistička zajednica Grada Pule, te Vas ovom prigodom ujedno pozivamo da te iste prostore i razgledate.

Naslov /RE/KONSTRUKCIJE IDENTITETA u programskom smislu obuhvaća i izložbu kojom predstavljamo u paralelnom  razdoblju (2015. – 2017.) donirane umjetnine. Riječ je o različitim tematskim i medijskim formacijama umjetnika raznih generacija koji su vlastitim činom darivanja obogatili fundus muzeja, a očekuju Vas radovi ĐANINA BOŽIĆA, FULVIA JURIČIĆA, SLAVICE MARIN, OLEGA MOROVIĆA, ALOJZA ORELA (donacija Alekseja Orela, vlasnika ostavštine), SOFIJASILVIE, MARKA VOJNIĆA i dr. Kao zasebnu mikro - cjelinu, ističemo i donaciju ULUPUH-a (Hrvatske udruge likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti), odnosno izbora dvanaestog po redu izdanja ZGRAF-a, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija održane u siječnju ove godine u Zagrebu. U zasebnom mikro- ambijentu /ZGRAF CORNERU/ svakog utorka do 11. lipnja 2017. moći ćete vidjeti novu varijaciju istoimene donacije, prelistati publikacije koji su njen sastavni dio, pa i poslušati glazbu sa nosača zvuka koje su dizajneri grafički oblikovali.

Uz radionice i stručna vodstva namijenjenim široj javnosti, za vrijeme trajanja izložbe održat će se i popratni programski sadržaji među kojima ističemo i seriju performansa istarske umjetnice Slavice Marin.

Očekujemo Vas u četvrtak, 18. 05. 2017.  u 12.00 sati u prostorima Muzeja.

Radno vrijeme muzeja: 10:00 – 20:00, svakim danom osim ponedjeljka i blagdana.

ZAHVALE: Istarska županija – Regione Istriana, Grad Pula – Pola, Turistička zajednica Grada Pule,