NOĆ MUZEJA

23.01.23.

petak, 27. 01. 2023. // 18.00h – 01.00h

SAŽETAK PROGRAMA U NOĆI MUZEJA

Muzej suvremene umjetnosti Istre / Museo d'arte contemporanea dell'Istria u kontekstu ovogodišnjeg izdanja NOĆI MUZEJA uz izložbu iz područja suvremene umjetnosti koja uobičajeno predstavlja centralni dio programa manifestacije, pripremio je i tematske nagradne kvizove u online i fizičkom prostoru te ciklus stručnih vodstava putem kojih možete bolje upoznati opus istarskog umjetnika/akademskog slikara Harija Ivančića, ali i njega osobno (zbog čega preporučamo verziju ARTIST TALK/WALK stručnog vodstva koja započinje u 20.00 sati). U nastavku očekuje Vas zanimljiv glazbeni program – live koncert GorrMarr-a, dua kojeg čine Goran Farkaš i Marijan Jelenić, a koji spaja elektronsku glazbu s tradicijskom glazbom istarskog poluotoka o čijoj ćete se posebnosti moći uvjeriti sami, ali  i otkriti vezu između glazbenog i izložbenog dijela programa.

Uz naš stalni postav i predstavljanje noviteta iz muzejske trgovine među kojima se posebno ističe likovna monografija Harija Ivančića u nakladništvu Muzeja te serija promidžbenih materijala vezanih uz aktualnu izložbu među kojima plakati, magneti, notesi, razglednice i dr. proizvodi sa reprodukcijama umjetnikovih radova, očekuje Vas i tradicionalna ponuda toplih napitaka – kuhanog vina i  čaja.

18.00 - 01.00    RETROSPEKTIVNA IZLOŽBA HARIJA IVANČIĆA

Retrospektivna izložba istarskog umjetnika, akademskog slikara Harija Ivančića, poput monografije, nastala je kao rezultat istraživanja, vrednovanja i samonametnute potrebe za novim, sadržajnijim i kompleksnijim iščitavanjem umjetnikova opusa i njegovim cjelovitim predstavljanjem. Obuhvaćajući razdoblje od posljednja tri desetljeća (1989. – 2022.), oba formata razotkrivaju umjetničku osobnost koja daleko od vreve regionalnih i nacionalnih umjetničkih žarišta, u istarskom Buzetu, predano, postojano i kontinuirano gradi svoj likovni jezik, svoju formu i izričaj, svoj odnos sa slikarskom tradicijom i umjetnosti uopće zadobivajući time svoje zasluženo mjesto i u programskim linijama Muzeja suvremene umjetnosti Istre / Museo d'arte contemporanea dell'Istria. Upoznajte umjetnikov opus kroz devedeset izloženih umjetnina i gotovo 350 stranica likovne monografije, njegovu cjeloživotnu posvećenost tradicionalnoj i svima dobro poznatoj slikarskoj temi - pejzažu te pratite njenu transformaciju iz figurativnog u suvremen likovni govor.

ŽIVOTOPIS:

Hari Ivančić je rođen 26. studenoga 1967. godine u Pazinu. Školu za primijenjenu umjetnost i dizajn (odjel grafike) završio je u Zagrebu. Godine 1994. diplomirao je slikarstvo na zagrebačkoj Akademiji likovnih umjetnosti u klasi prof. Vasilija Jordana. Član je HDLU-a Istre i Rijeke te Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Sudjelovao je na brojnim samostalnim i skupnim izložbama u zemlji i inozemstvu te mu se radovi nalaze u brojnim institucijama i privatnim zbirkama. Živi i radi u Buzetu.

18.00 - 01.00    ARTSTAIRS - PRILOG STALNOM POSTAVU

Koncept  promjenjivog tipa stalnog  postava koji vertikalom zgrade (od suterena do prilaza trećoj etaži) prati kretanja posjetitelja predstavlja direktnu vezu s muzejskim fundusom i budućim stalnim postavom, a čine ga manje izlagačke mikro - cjeline u kojima prevladavaju objekti i instalacije.

Zastupljeni autori: Tomislav Brajnović, Predrag Pavić, Nikolina Ivezić, Snježana Ban, Nikola Ražov, Leo Vukelić, Aleksandar Garbin i Slavica Marin.

18.00 - 01.00    MUSEUM SHOP: ART2GO – PREDSTAVLJANJE NOVITETA IZ MUZEJSKE TRGOVINE

ART2GO ima za cilj po pristupačnim cijenama na neformalan i praktičan način promovirati, prezentirati suvremenu umjetnost i njene aktere u realnom vremenu i prostoru - svakodnevnici. Ciljevi projekta ključne akcente postavljaju na dostupnosti, širenju informacija i znanja, suradničkoj praksi i novim vidovima implementacije vizualnih i umjetničkih vrijednosti. Potražite novitete među kojima će Vam sigurno posebnu pažnju privući promidžbeni materijali vezani uz aktualnu izložbu!

18.00 – 18.30    STRUČNO VODSTVO UZ RETROSPEKTIVNU IZLOŽBU HARIJA IVANČIĆA

19.00 – 19.30    STRUČNO VODSTVO UZ RETROSPEKTIVNU IZLOŽBU HARIJA IVANČIĆA

20.00 – 20.30    ARTIST TALK/WALK STRUČNO VODSTVO UZ SUDJELOVANJE AUTORA, HARIJA IVANČIĆA

* ciklus stručnih vodstava omogućit će Vam kako smo već istaknuli da  bolje upoznate opus istarskog umjetnika/akademskog slikara Harija Ivančića, ali i njega osobno zbog čega preporučamo verziju ARTIST TALK/WALK stručnog vodstva koja započinje u 20.00 sati.

21.00 – 22.30    KONCERT UŽIVO: DUO GorrMarr

Marijan Jelenić i Goran Farkaš upoznali su se 2011. godine i od tada kreće njihov glazbeni put. Dugogodišnjim radom s grupom Veja, ali i ostalim projektima (glazba za kazalište i film, suradnja s drugim autorima i sl.), produbljuju svoj prijateljski i suradnički odnos. Goran se bavi tradicijskom glazbom od svoje jedanaeste godine, te nakon što upoznaje Marijana njegov projekt Veja stasa u ozbiljnu grupu. Marijan se produkcijom bavi od pojave prvih osobnih računala do dana današnjeg.
Njegov pristup glazbi i razmišljanju izvan okvira dovodi do stvaranja ideje GorrMarr-a.

GorrMarr je duo koji spaja elektronsku glazbu s tradicijskom glazbom istarskog poluotoka, sa svojim radom započinju 2020. godine u jeku pandemije, a krajem 2020. godine imaju i svoj prvi nastup. U svom radu prožimaju tradiciju i moderan život, šireći horizonte glazbe koja postoji i koja to tek treba postati. U svakom slučaju dobar party je zajamčen.

18.00 – 01.00    NAGRADNI KVIZOVI U DIGITALNOM I FIZIČKOM PROSTORU

Produbite svoje znanje o aktualnoj izložbi... Uključite se u nagradne kvizove u online verziji (Facebook  https://www.facebook.com/MSUIMACI) ili prilikom posjeta Muzeju i odgovorom na pitanja sudjelujte u nagradnoj utrci. Očekuje Vas vrijedan poklon paket u vrijednosti od 66,36 EUR (500,00 kn) sa likovnom monografijom istarskog umjetnika / akademskog slikara Harija Ivančića čiju aktualnu izložbu možete pogledati u prostorima Muzeja i drugim proizvodima iz naše muzejske trgovine. Ime dobitnika / dobitnica objavit ćemo u srijedu, 1. veljače 2023.

Sretno !

ULAZ SLOBODAN... DOBRODOŠLI !

RETROSPEKTIVNA IZLOŽBA HARIJA IVANČIĆA, PRIPREMA I TISAK LIKOVNE MONOGRAFIJE I MANIFESTACIJA NOĆ MUZEJA REALIZIRANI SU UZ PODRŠKU

Odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije/Assessorato alla cultura e territorialità della Regione Istriana, Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Grada Pula – Pola, Grada Buzeta, Turističke zajednice Grada Pule – Pola

SPONZORSTVA/DONACIJE

ORBICO GROUP, TPG EXPRESS, DRAGON MARITIME, PROAGENT / NEKRETNINE – REAL ESTATE, KAMEN PAZIN, AURA, FABRIKA, RESTORAN OLD RIVER, SENSUS DESIGN FACTORY