Noć muzeja 2016.

26.01.16.

MUZEJ SUVREMENE UMJETNOSTI ISTRE/MUSEO D'ARTE CONTEMPORANEA DELL'ISTRIA svojim programom za NOĆ MUZEJA predstavlja i akcentira nadasve nove sadržaje i poglavlja koji će postati konstanta u radu, ponudi i djelovanju ustanove.

Otvaranjem muzejske trgovine stvaramo novi prostor i sadržaj za svoje posjetitelje, ali i platformu za buduće mogućnosti i formate suradnje s vizualnim umjetnicima prije svega na regionalnoj razini. Uz ponudu muzejskih publikacija, osmišljavanjem i realizacijom niza uporabnih i dekorativnih proizvoda  prepoznatljiva vizualnog identiteta, slijedit će u nastavku i realizacija/ponuda didaktičkog materijala vezanog uz muzejske zbirke te specijalna autorska izdanja kojima je cilj približiti publici svu širinu i slojevitost suvremene umjetnosti.

Instalacijom HALF OF FRAME, vizualne umjetnice DRAGANE SAPANJOŠ, poznate publici po svojim intrigantnim i zanimljivim projektima kojima stvara i sažima razne umjetničke medije i formate, najavljujemo ujedno i autoričino prvo samostalno predstavljanje koje će se u vidu slojevitog likovno – izvedbenog projekta održati u prostorima Muzeja tijekom 2016. godine. S ciljem približavanja suvremene umjetnosti najmlađima, osmislili smo koncept igraonica pod nazivom PLAYROOMS: TRI PRIČE ZA TRI SOBE kojima na kreativan i interaktivan način želimo djecu upoznati sa pojedinim muzejskim predmetima koji će za ovu prigodu biti postavljeni u prostorima Muzeja. Uz predstavljanje kataloga međunarodne manifestacije vizualnih umjetnosti TU SMO i pratećih projekcija video – filmova, naglasit ćemo i još jednom prisjetiti se istaknutih istarskih, hrvatskih i međunarodnih umjetnika, njihovih radova, akcija i intervencija kojima su osvojili galerijsko – muzejske prostore, ali i ulice i trgove grada Pule, a koji su predstavljeni tijekom tri izdanja manifestacije.

Slijedi glazbeni program – live koncert rovinjskog rock cover banda BIG WAVE uz ponudu kuhanog vina, čaja i tradicionalnih istarskih slastica.

18.00 – 01.00
DRAGANA SAPANJOŠ: HALF OF FRAME