Noć muzeja 2016. - After party, 29.01. – 28.02.2016.

08.02.16.

MUZEJ SUVREMENE UMJETNOSTI ISTRE / MUSEO D´ARTE CONTEMPORANEA DELL' ISTRIA svojim programom za NOĆ MUZEJA predstavio je i akcentirao nadasve nove sadržaje i poglavlja koji će postati konstanta u radu, ponudi i djelovanju ustanove. Otvaranjem muzejske trgovine stvorili smo  novi prostor i sadržaj za svoje posjetitelje, ali i platformu za buduće mogućnosti i formate suradnje  s  vizualnim umjetnicima prije svega na regionalnoj razini. Uz ponudu muzejskih publikacija (među kojima se nalazi i netom predstavljeni katalog međunarodne manifestacije vizualnih umjetnosti TU SMO), osmišljavanjem i realizacijom niza uporabnih i dekorativnih proizvoda prepoznatljiva vizualnog identiteta, slijedit će u nastavku i realizacija/ponuda didaktičkog materijala vezanog uz muzejske zbirke te specijalna autorska izdanja kojima je cilj približiti publici svu širinu i slojevitost suvremene umjetnosti. Instalacijom HALF OF FRAME, vizualne umjetnice DRAGANE SAPANJOŠ, poznate publici po svojim intrigantnim i zanimljivim projektima kojima stvara i sažima razne umjetničke medije i formate, najavili smo ujedno i autoričino prvo samostalno predstavljanje koje će se u vidu slojevitog likovno – izvedbenog projekta održati u prostorima  Muzeja tijekom 2016. godine. S ciljem približavanja suvremene umjetnosti najmlađima, stvoren je koncept igraonica pod nazivom PLAYROOMS: TRI PRIČE ZA TRI SOBE kojima na kreativan i interaktivan način želimo djecu upoznati sa pojedinim muzejskim predmetima koji su za ovu prigodu postavljeni u prostorima Muzeja.

Uz projekcije video – filmova kojima smo se još jednom prisjetili  istaknutih istarskih, hrvatskih i međunarodnih umjetnika, njihovih radova, akcija i intervencija kojima su osvojili galerijsko – muzejske prostore, ali i ulice i trgove  grada Pule, a koji su predstavljeni tijekom tri izdanja manifestacije TU SMO, ostavili smo prostora i vremena da iste doživite, pogledate …sve do 28. veljače 2016.

DOBRODOŠLI!

RADNO VRIJEME MUZEJA / MUZEJSKE TRGOVINE:
10.00 – 19.00 sati, svakim danom osim ponedjeljka